Спалювання дизпалива сприяє глобальному потепленню

Закони, які стимулюють використання дизельного палива замість бензину, надали ведмедячу послугу екології планети. З’ясувалося, що спалювання дизельного палива ще більше підстібає глобальне потеплення, чим використання бензину.

Хоча автомобілі, що працюють на дизельному паливі, і скорочують його витрату на 25…35 відсотків і випускають менше вуглекислого газу, чим автомобілі на бензині, вони виділяють в 25…400 раз більше по масі мікрочасток сажа і «коптять» небо. Нагрівання із-за сажа відбувається набагато інтенсивніше і швидше (у 4000…16000 раз), ніж із-за викидів вуглекислого газу. До таких висновків прийшли учені Стендфордського Університету.

Як повідомляє про свої результати моделювання в журналі GeorgiasRial Resear Rh- Atmospheres ад’юнкт-професор Марк Джекобсон, контроль за викидами сажа в атмосферу може бути найефективнішим методом уповільнити глобальне потеплення

І припинення викидів сажа в атмосферу може мати швидший ефект уповільнення глобального потеплення, чим припинення викидів вуглекислого газу.

Джекобсон також відзначає, що Киотській протокол від 1997 року навіть не розглядає сажа як забруднювач атмосфери і стимулятор глобального потеплення. Всі зациклилися на вуглекислому газі, а про інші компоненти, які більш значущі, навіть і не думають. Хто винен в такому божевільному підході до проблеми, ще належить з’ясувати.

Податкові закони, прийняті у всіх країнах Європейського Союзу, окрім Великобританії, в даний час схвалюють застосування дизельного палива, таким чином, тільки стимулюючи глобальне потеплення. А деякі країни, включаючи Швецію, Фінляндію, Норвегію і Нідерланди, ще і обкладають додатковим податком паливо, засновані на високому утриманні вуглецю. Ці заходи також схвалюють дизельне паливо, оскільки дизельні двигуни викидають менше З на 1 кілометр, чим бензинові. Проте, навіть мала кількість сажа, що викидається дизельними двигунами, може прискорити процес глобального потеплення на 100 років, чим вуглекислий і чадні гази від бензинових двигунів, ефект від яких позначиться не відразу і може бути нейтралізований флорою суші і фітопланктоном океанів.

Ведмедяча послуга природі, яку надали європейські бюрократи з Брюсселя, привела до того, що зараз менше, ніж 0,1 відсотка легкових автомобілів в Сполучених Штатах їздить на дизельному паливі, тоді як більш ніж 25 відсотків авто на дизельному паливі колесять по Європі.

І ось вже декілька зим підряд Європа пожинає свої плоди «розумних законів», а повені цього року, які не наголошувалися вже більше 100 років, схоже, тільки квіточки бездумного відношення до природи.

Джерело: ntbu.ru

Інші статті


0 Відгуків на “Спалювання дизпалива сприяє глобальному потепленню”


  1. Немає коментарів

Залишити відгук